Stížnost na zaměstnance

Reklamace

V případě reklamace prosíme kontaktujte naši zákaznickou podporu!

Nabízíme dvouletou záruku od výrobce, která se vztahuje pouze na výrobní vady.

Aby bylo možné ověřit výrobní vadu, musí být pneumatika otestována přímo výrobcem.

Pokud na základě provedených testů dojde k závěru, že problémy byly způsobeny výrobní vadou, znamená to, že váš požadavek byl přijat, a proto máte možnost vybrat si mezi plnou finanční náhradou za pneumatiku nebo novou pneumatikou, pokud je produkt k dispozici na skladě.

Pokud však testy dospějí k závěru, že problémy byly způsobeny něčím jiným než výrobní vadou (například nesprávná montáž, nesprávná manipulace, skladování nebo údržba) znamená to, že požadavek byl zamítnut. Zamítnutá reklamace znamená, že budete muset uhradit náklady na dopravu (oběma směry, pokud chcete, abychom vám testovanou pneumatiku zaslali zpět) a poplatky za testování.

V případě zamítnuté reklamace máte 10 dní na to, abyste nás informovali, pokud si přejete, aby vám reklamovaná pneumatika byla zaslána zpět. Vezměte prosím na vědomí, že zkoušky prováděné na reklamovaných pneumatikách mohou zahrnovat řezání materiálu.

Pro rychlejší reakci z naší strany si připravte následující informace:

- Sériové číslo pneumatiky

- Kde byla namontována (přední levá, přední pravá, zadní levá, zadní pravá)

- Vysvětlení problému

- Kolik km byla pneumatika používána

- Kolik zbývá mm vzorku 

- Rok výroby, značka a model automobilu

- Nájezd auta

Vždy je lepší poskytnout obrázky reklamované oblasti pneumatiky.

    * Obecné podmínky
    V případě sporu v souvislosti s on-line nákupu, můžete použít stránky: